Díl 13. – Motion capture ve Warhorse Studios

V posledním díle z Warhorse Studios zpovídáme Honzu Zámečníka o nahrávání animovaných scén pomocí motion capture. Animace jsou pro nás, programátory, naprosto španělskou vesnicí, ale o to víc nás rozhovor bavil.

Zkraje se bavíme o tom, co to MoCap je a jak se v průběhu času vyvíjel. Jaká jsou jeho úskalí a co jsou vlastně jeho hlavní benefity. Na závěr dílu si ukážeme jak takový MoCap vypadá v reálné scéně ze hry Kingdom Come: Deliverance.

Video

Pouze audio

[soundcloud url=”https://api.soundcloud.com/tracks/275448766?secret_token=s-cgvdv” params=”color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false” width=”100%” height=”166″ iframe=”true” /]

Obsah

  1. představení Honzy Zámečníka 0:35
  2. intro do MoCapu 1:13
  3. kolik práce MoCap vlastně ušetří? co je hlavní benefit? 3:13
  4. animační systém hry 4:17
  5. jak technicky fungují MoCap systémy (popis odlišných přístupů)? 9:33
  6. mechanický / gyroskopický MoCap 10:35
  7. magnetický MoCap 11:47
  8. optický MoCap 14:31
  9. je scéna po nahrání okamžitě hotová? 18:22
  10. nahráváte i zvířata? 21:07
  11. ukázka motion capture ve Warhorse? 23:14

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.